joi, 13 mai 2004

Stenograma de viata

- What's up, unde esti, man?

- Sunt cu stretchiul, merg west catre O'Hare.

- Ai iesit out deja?

- Am avut un morning order la 4. Peste 30 de minute am un pick-up in downtown la un building si e full pe highway.

- Ai grija unde parchezi sa nu iei ticket de parking. Sharuim o bere mai incolo?

- Trebuie sa trec pe la office sa-mi iau checkul. Dar apoi ies din shift.. dai o bere?

- Eu sunt cheapar, mai bine vii pe la mine, ordaruim si o pizza, sa-ti arat si casa ca e proaspat paintuita.

- Vin dar nu maninc ca abia am luat lunchul.

- Vezi ca pina la 6 nu sunt acasa, dupa ce termin de workuit trebuie s-o duc pe girlfrienda sa chashuiasca un check. Trebuie sa-l sun si pe cable guy sa cancelez barbecuele pe care ziceam ca-l facem in seara asta.

- Ooooh, bullshit!

- Ce e, man?

- Un bou de cabar mi-a taiat fata, era sa intre in mine. Abia mi-am terminat paymentii la masina, e platita out. Daca mai fac vreun accident imi cresc astia insuranceul de nu-mi ajung tipurile sa-l platesc.

- Lasa man, ca iti mai iei un loan pentru alta masina, iti faci si credit historyul (..intraductibil, o sa scriu o poveste despre asta caci e unul din elementele de baza ale aventurii noastre).

- Dar mai am si un customer in masina. Si apoi daca fac accident trebuie sa merg in court (aici pentru orice te duci la proces, chiar si pentru un accident de masina), mai pierd niste bussines days..

- Asta e bad. Ti-a venit socialul (Social Security Number)?

- Da, am inceput sa-mi depun aplicationurile pe la diversi. Sunt busy rau!

- Fac un shower si-ti dau un call. Daca apare ceva te anunt.

- Da, lasa-ma sa stiu.

- Okay, vorbim later! Sa ai fun!

Cam asa arata cea mai scurta convorbire telefonica, mobil-to-mobil, intre doi romani americani, soferi de limuzine in Chicagoland, intr-o zi normala -deci ploioasa in aceasta perioada a anului- de lucru.

Si nu putem incheia fara a va impartasi citeva din lucrurile invatate in ultimele zile.

Pilda lui Nicu Braileanu:

In America, daca nu poti sa-ti permiti:

1. Un pachet de tigari pe zi

2. O masa in oras pe saptamina

3. O masina

4. Un telefon la care sa poti vorbi linistit fara sa-ti faci probleme cit platesti

...ceva nu e in regula cu jobul tau!

Corolarele lu' Stoicescu-Eliescu:

In America, daca ti se pare mult:

1$ parcarea pentru 30 de minute sau spalatul hainelor

1,5$ trenul pina in downtown sau o sticla de cola la 2L

2,15$ galonul de benzina (ultima strigare azi era 2,50$)

4$ juma de kil de somon file sau un hamburgar adevarat

5$ un pachet de Pall Mall sau un polonic de plastic

8$ o sticla de Murfatlar sau un buchet de flori

10$ un suport de banane sau taxa pentru driver licence

12$ un bax de bere sau un tricou de la reduceri

20$ un breakfast la Hooters

50$ o cravata (de fitze dar totusi cravata) sau o pereche de tenisi de firma.

100$ un abonament de telefon cu 1800 de minute incluse sau o amenda daca parchezi pe locurile de handicapati la supermarket

1000$ depozit ca sa-ti faci abonament la telefon (pentru ca nu ai credit history)

...inseamna ca abia ai picat din Romania!!

13 mai 2004

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I SUPPORT JACK

I SUPPORT JACK
View Dona Eliescu's profile on LinkedIn