sâmbătă, 19 decembrie 2009

Pai, sa va fie de Merry-n Christmas!

Potrivit unora dintre ceasuri, Craciunul a venit. Potrivit istoriei cuiva de pe cind era mai mica, Craciunul e fiecare zi, ca si ziua mea.

Fiindca m-am laudat ca am pus pomul sus ca bradul, ca fluier Santa Claus is coming to town, precum si ho-ho-haui pe toata lumea de dimineata pina seara.. pentru toate aceste motive si inca cinteva mai mici mi-am primit reclamatii, sau mai bine zis precizari: buna dimineata la mos ajun e saptamina viitoare. Not to rain on your parade, conform uneia din expresiile din topul de saptamina asta.

Pai, va dau o veste buna (proasta): s-a mutat Craciunul. Anul asta nu mai pica pe 25 decembrie, ca in alti ani. Anul asta Craciun e cind poftesti, in functie de cheful fiecaruia, de gradul de inclinare catre sarbatorire, in functie de celelalte indatoriri civice, de meeting requests de la sefi, parinti sau prieteni neglijati. In functie de trafic, de starea vremii, programul la mall si la televizor.
E vremea sa fim buni, sa ne facem ca ne pasa. E vremea cind Illinois Tollway (Drumuri si Poduri, judetul Illinois) imi trimite emailuri de multumire ca am supravietuit inca un an prin hirtoapele statiunii balneoclimaterice Chicago, precum si ca am suportat eroic traficul fara sa ma sinucid aruncindu-ma de pe maginea vreunei autostrazi neterminate. Si ca sa vedeti ca Mos Craciun intr-adevar exista, saptamina asta, cind vreau eu, la orice oaza (benzinarie pe marginea autostrazii) ma opresc Illinois Tollway imi da gratis ceva de baut, adicatelea un cico, o cafea, un piscot si-un hai-noroc (presupun!).

De fapt, doresc sa creez o diversiune, sa ma prefac ca nu sunt acasa si sa stau sub brad sa-l pindesc pe mosul ala rosu, sa fac foc de lemne in soba, sa fieb vin rosu si sa petrec o frumoasa sarbatoare complet nealiniata la nicio traditie, nici romaneasca, nici americana. Craciunul asta vreau sa fiu chinez! Ave, Mario!


Yo-Yo Ma & Bobby McFerrin / Bach - Ave Maria

8 comentarii:

  1. Pai numai evreii sunt chinezi de Craciun, mey! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sa vina Mosu cu un sac doldora in casa ta! Nu ma refer la bunuri...hmmm..materiale, ci la altele: ganduri bune, zambete mii, prieteni etc. Bine-bine, si cadouri materiale, sa nu te superi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Stalp ti-ai luat? Happy Festivus, for the rest of us! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, acum ca se apropie Craciunul si in capul meu iti intorc urarea: Feliz Navidad, desigur!

    ha ha, Festivus! de cand n'am mai ras pe tema asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit alaturi de cei dragi!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani tutulor si sper ca Mosul v-a adus ce meritati:).

    RăspundețiȘtergere
  7. Si-acum Un An Nou fericit, cu distractie pe masura! Bucurii si impliniri, dupa Ora Americii:)

    RăspundețiȘtergere

I SUPPORT JACK

I SUPPORT JACK
View Dona Eliescu's profile on LinkedIn