luni, 28 ianuarie 2008

Atentie, romani traverseaza America!

Sa fi fost vreo 3F grade afara cind m-a izbit ideea ca cea mai simpla metoda de a evita frigul e sa te asezi acolo unde e cald! Adica –si aici vorbesc din proprie experienta deja- in Florida. Asa ca l-am mai scuturat pe tatucul Marriott de niste rezervari la oferta “buy one half price get two free”, am reparat masina si ne-am zis ca ce-ar fi s-o si verificam. Ei bine, am exagerat, poate n-avea nevoie chiar de o excursie de 2.800 de mile (aproape 4.500 km) dar, hei, asta-i viata!

Si cum stateam noi linga usa, cu bagajele facute, asteptind sa treaca octombrie-noiembrie si-o jumatate de decembrie, ne-am trezit ca ne trebuie o harta foarte mare, mult mai mare, sa incapa toata America, in detaliu. Pe care aproape ca am traversat-o de-a lungul.

Am umplut o masina cu tot ce-i trebuie romanului in viata, ca doar nu le cara in spate. Ma mir si acum de tot felul de chestii fara de care nu stiu, dar am simtit ca nu pot trai. Plus colectia completa de maieuri, slapi si costume de baie si, desigur, noul set de crose de golf. Pai, da, ca nu se mai poate, v-am zis, nu se mai putea.

Numai plapuma si patinele nu le-am luat.


Va urma..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I SUPPORT JACK

I SUPPORT JACK
View Dona Eliescu's profile on LinkedIn